Oopsie Nelly of Sweden är mitt varumärke som funnits sedan mars 2011. Här i min blogg visar jag vad jag skapar. Ofta i tyg men även i porslin och annat jag får för mig. Oopsie Nelly of Sweden är min passion och min alldeles egna energikick!

Vill du ha något unikt till ditt barn eller dig själv? Då har du kommit rätt! Varmt välkommen! OBS! Beställningsstopp.


tisdag 6 mars 2012

Två till...

Här rasslar det på! Nu börjar det blir trångt! Var ska jag ha alla kakfat?! Just nu står de i vardagsrummet, men där kan de ju inte stå! Ser ju heltokigt ut med ett bord fullt med kakfat... utan kakor!

De går visserligen att skruva isär, kakfaten alltså, inte kakorna, men tar ändå plats.

Någon som vill köpa ett? ;) Jag gör gärna plats för fler. Har massa fler fina tallrikar och en ny borr!

Annars är tanken att de ska få följa med på minimässan den 12 april och marknaden i sta´n den 4 maj. För det är där vi kan ses i vår!

Gröna toner
Gräddkanna på toppen!
Gröna Anna och något engelskt
Blåa toner
Rörstrand
Det här lilla toppfatet heter Elisabeth. Vilket trevligt namn!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...